ساخت مسکن برای ۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور از تامین مسکن برای ۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی خبر داد

ساخت مسکن برای ۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ وحید قبادی دانا امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک سازمان بهزیستی کشور و سازمان بسیج سازندگی با موضوع مشارکت در تأمین مسکن ۵ هزار خانوار تحت پوشش و مناسب سازی محیط زندگی و مبلمان شهری گفت: از امروز نهضت مردمی مناسب سازی محیط زندگی افراد دارای معلولیت با حضور جهادی دانشجویان و دانش آموزان در مناطق محروم مرزی آغاز می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مفاد این تفاهم نامه افزود: مقرر شد، ۵ هزار واحد مسکونی در مناطق مرزی، استان‌های محروم و در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر برای مددجویان اعم از زنان سرپرست خانوار و معلولان تحت پوشش بهزیستی احداث شود.

وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته برای این واحد‌های مسکونی گفت: سازمان بهزیستی مبلغ ۱۰ میلیون تومان به صوت بلاعوض به این خانوار‌ها پرداخت می‌کند، همچنین هزینه‌های عوارض، حق انشعابات آب، برق و گاز و سایر هزینه‌های ساخت به صورت رایگان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

قادی دانا افزود: سازمان بسیج سازندگی نیز تمهیدات لازم را برای خدمات فنی و مهندسی به منظور احداث و ساخت توسط داوطلبان و مهندسان بسیجی که به صورت جهادی در مناطق محروم فعالیت می‌کنند به صورت رایگان انجام خواهد داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان مدت زمان اجرای تفاهم نامه را یک سال بیان کرد و گفت: همچنین تا سال آینده، ۱۰ هزار واحد مسکونی برای تردد معلولان مناسب‌سازی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *