ساخت 10 هزار مسکن برای اصحاب رسانه

یک نماینده مجلس گفت: براساس تفاهم نامه بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد، ۱۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار هدف وزارت ارشاد احداث می‌شود.

دیدارنیوز ـ عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان گفت: متاسفانه قیمت مسکن و اجاره آن در این چندسال اخیر، رشد قابل توجهی داشته و این مسئله باعث فشار به مردم و مخصوصا اقشاری که دارای درآمد کمتری هستند، شده است.

وی افزود: امروز خبرنگاران کشورمان از لحاظ درآمدی، دارای حداقل‌ترین درآمد هستند. این قشر در تمام اوقات شبانه روز، تلاش می‌کنند که اخبار لازم و اطلاع رسانی به مردم صورت گیرد.

مقتدایی مطرح کرد: مطلعم که بسیاری از این عزیزان بواسطه میزان درآمد حداقلی خود در بحث مسکن و تامین اجاره آن با مشکل مواجه اند.

وی افزود: ۵ خردادماه طی مصاحبه‌ای ضمن گلایه از وزارت راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار حل فوری موضوع مسکن خبرنگاران و هنرمندان شدم. همچنین تذکری را نوشتم و با امضای غالب همکاران، در صحن علنی قرائت شد.

وی افزود: یکم تیرماه تفاهم نامه بین این دو وزارتخانه آماده شد و ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران، هنرمندان، کارکنان و سایر اقشار هدف وزارت ارشاد احداث می‌شود.

مقتدایی مطرح کرد: در هفته آینده این تفاهم نامه طی مراسمی و به طور رسمی امضا و عملیاتی می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *