معاون راهداری: راه‌های روستایی استان تهران در حال بازگشایی است

شهرری – ایرنا – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: هم اکنون عملیات بازگشایی راه‌های روستایی این استان در دست اجرا است و هیچ مشکلی در تردد جاده‌های اصلی و شریانی استان تهران وجود ندارد.

عارف امرایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف که از صبح روز گذشته تا صبح امروز دوشنبه تمام نقاط استان تهران را در برگرفته بود، عملیات راهداری برای بازنگه داشتن مسیرهای اصلی و شریانی این استان جریان دارد.

وی یادآور شد: با وجود بارش طولانی مدت در استان تهران، هیچ یک از مسیرهای اصلی و شریانی این استان مسدود نبوده و خللی در تردد روان خودروها ایجاد نشد.

امرایی اظهار داشت: با توجه به اهمیت راه های اصلی و شریانی، بازگشایی معابر روستایی در اولویت دوم نیروهای راهداری قرار داشت و از همین رو، از شامگاه گذشته عملیات رفع انسداد از این مسیرها آغاز شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خاطرنشان کرد: اکنون بخش زیادی از راه های روستایی این استان بازگشایی شده است که و عملیات بازگشایی برای تعداد اندکی از روستاهای باقی مانده نیز ادامه دارد.

این مسئول اضافه کرد: بیشتر این روستاها در شهرستان های شمیرانات و دماوند قرار دارند و تعدادی نیز از روستاهای شهرستان فیروزکوه به شمار می آیند.

امرایی ادامه داد: در جریان بارش برف اخیر، ۴۵۰ نفر از عوامل راهداری و بخش خصوصی مشغول بازنگه داشتن مسیرهای اصلی و شریانی استان تهران بودند و در این زمینه نیز پنج هزار تن شن و نمک پاشی در این راه های ارتباطی انجام گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *