معاون وزیر راه و شهرسازی: بالاترین هدف دولت سیزدهم امیدآفرینی برای مردم است

بوشهر-ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: بالاترین و مهم‌ترین هدف دولت انقلابی و مردمی سیزدهم امیدآفرینی درجامعه است که در این مسیر باید اجرای نهضت ملی مسکن را زودتر پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا جعفری روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه شهر جدید عالیشهر بوشهر اظهار کرد: کیفیت و هویت مسکن معماری براساس الگوی ایران اسلامی در کنار مدیریت هزینه تمام شده آن برای کاهش پرداختی از جیب مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: شرکت عمران شهرهای جدید تنها هدف مسکن سازی ندارد زیرا اعتقاد به شهرسازی و تامین نیازهای شهروندان است.

جعفری ادامه داد: در این زمینه امروز مجتمع فرهنگی آفتاب، بیمارستان و استخر عالیشهر مورد بازدید قرار گرفتند که در بخش استخر مقرر شده از محل بودجه فرهنگی خرید تضمینی بلیت استخر داشته باشیم و بلیت آن رایگان در اختیار بخش‌های مختلف گذاشته شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با مرکز فرهنگی باید توسعه فعالیت ها محقق و در این زمینه باید تدابیر لازم تامین شود.

جعفری بیان کرد. برای بیمارستان محلی عالیشهر نیز امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرایط برای بهره‌برداری آن فراهم شود که در این زمینه تعامل لازم با پیمانکار صورت گرفته است.

وی یادآور شد: برای مدرسه در دست احداث نیز در گفت و گو با پیمانکار مقرر شد این پروزه تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح شود.

جعفری ادامه داد: وضعیت فاضلاب عالی شهر نیز شرایط مناسبی ندارد که باید در کوتاه‌ترین زمان این مهم در دستور کار قرار گیرد و حتی با یک تصفیه خانه محلی نسبت به ساماندهی فاضلاب این شهر  اقدام شود.

وی گفت: ناوگان حمل و نقل دغدغه شرکت عمران شهرهای جدید است و باید با استفاده از این ظرفیت موضوع پیگیری شود.

جعفری اظهار کرد: اقدامات و خدمات رسانی به مردم باید به نحوی باشد که مردم شیرینی حضور یک دولت و مجموعه انقلابی از جمله مجلس، امامان جمعه و خادمان مردم را حس کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان امروز به عنوان خادمان مردم باید هم افزایی داشته باشند و در تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب باید این مهم در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

جعفری گفت: با روحیه جهادی و انقلابی باید برای رشد، تحول و توسعه شهرهای جدید و بویژه عالیشهر تلاش شود تا بتوانیم امانتداری کنیم.

وی اظهار کرد: با اهتمام و عزم لازم باید تا رسیدن به سرمنزل مقصود تلاش کرد و راه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم آورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *