پرداخت اقساط تسهیلات مسکن تا خردادماه اختیاری شد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس تصمیم بانک عامل حوزه مسکن، تسهیلات گیرندگان وام مسکن ملزم به پرداخت اقساط تسهیلات تا خرداد ماه سال جاری نبوده و این مسئله اختیاری است.
پرداخت اقساط تسهیلات مسکن تا خردادماه اختیاری شد

به نقل از خانه ملت، یوناتن بت کلیا، عضو کمیسیون عمران مجلس، از تعلیق بازپرداخت تسهیلات مسکن تا خردادماه سال جاری خبر داد و گفت:

بر اساس مذاکره کمیسیون عمران مجلس با سرپرست بانک عامل حوزه مسکن مقرر شد که تسهیلات گیرندگان این بانک، تا پایان خرداد ماه سال جاری اقساط را به صورت اختیاری پرداخت کنند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس تصمیم بانک عامل حوزه مسکن، تسهیلات گیرندگان وام مسکن ملزم به پرداخت اقساط تسهیلات تا خردادماه نیستند، زیرا در چند ماه اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کسب و کار و مشاغل تعطیل شده اند.

وی گفت: طبق اظهارات سرپرست بانک عامل حوزه مسکن اگر شعبات این بانک در چند ماه اخیر تسهیلات گیرندگان را مجبور به پرداخت اقساط کرده اند، افراد می‌توانند به بانک مراجعه کرده و هزینه پرداختی را پس بگیرند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: همچنین بانک عامل حوزه مسکن نشست‌هایی را با بدهکاران کلان بانکی برگزار کرده و در این نشست‌ها توافق‌هایی برای پرداخت بدهی‌های بانکی صورت گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *