پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل خبر داد.
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر مطیعی سرپرست صندوق رفاه دانشجویان اظهار کرد: برای حمایت از دانشجویان متاهل اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته است؛ وام دانشجویی متاهلی بر اساس سهمیه‌ای که برای صندوق رفاه دانشجویان در نظر گرفته شده است، پرداخت خواهد شد؛ ممکن است صد نفر متقاضی دریافت وام باشند اما باید دید که چه تعداد سهمیه برای صندوق در نظر می‌گیرند زیرا بحث ظرفیت مطرح است.

وی با اشاره به اینکه درصد دریافت وام مشخص نیست، گفت: وام‌های مختلفی باید ابلاغ شود و وام ودیعه مسکن تنها وامی نیست که به صندوق تعلق گرفته است؛ در سال جاری صندوق رفاه برای توسعه خوابگاه‌ها بخشی از درآمد حاصل شده از اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی را از خردادماه در اختیار معاونان دانشجویی قرار می‌دهد.

در سال ۹۸ مطابق سال ۹۷ وام دانشجویی ابلاغ می‌شود

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان افزود: در سال ۹۸ مطابق سال ۹۷ وام دانشجویی ابلاغ می‌شود که باید با تصویب هیئت امنا باشد؛ هیئت امنا در سال ۲ الی سه بار برای ابلاغیه وام‌ها جلساتی برگزار می‌کند که در آنجا پیشنهادات داده می‌شود و پس از بررسی ابلاغ خواهد شد.

مطیعی از پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل خبر داد و تصریح کرد: صندوق رفاه برای کمک و حمایت از دانشجویان متاهل درصدی از درآمد باقی مانده اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی را از خرداد ماه به ودیعه مسکن دانشجویان اختصاص می‌دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *