پرونده مسکن مهر تا آخر سال بسته می‌شود

استاندار تهران گفت: دولت همه توان خود را به کار گرفته تا پرونده مسکن مهر در این استان را تا پایان امسال به سرانجام برساند.

 

به گزارش پیام فوری،انوشیروان محسنی بندپی  در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از ۸۵ هزار واحد مسکونی مهر در پرند و پردیس در دست اجرا قرار گرفته و دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پایان سال ۱۳۹۹، منازل را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وی یادآورشد: کسانی که از چندین سال قبل هزینه‌ای را پرداخت کرده‌ و هنوز خانه‌ای را تحویل نگرفته اند، مطالبه و گلایه حقی در مورد تاخیر ساخت این منازل و هزینه روز افزون آن دارند.

محسنی بندپی اظهارداشت: عواملی مانند تورم، افزایش قیمت مصالح ساختمانی و کارگر و تامین زیر ساخت‌هایی مثل آب، برق و گاز دست به دست هم داده اند تا تاخیر قابل توجهی در اجرا و تحویل مسکن مهر ایجاد شود.

استاندار تهران گفت: آنچه مسلم است اتمام مراحل کار و تحویل چندین هزار مسکن مهر متقاضیان در آینده نه چندان دور است.

هرنوع دریافت هزینه مازاد در پرند غیر قانونی است

استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها، مدیران عامل شهرهای جدید از جمله پرند و پردیس درخواست افزایش قیمت را داشته اند که در شورای مسکن بناست بار دیگر مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان هزینه را پرداخت کرده اند و بنا بود در موعد مقرر منازل در اختیار آنان قرار گیرد که گرانی مصالح ساختمانی و تورم مانع از آن شد.

محسنی بندپی ادامه داد: بر اساس بررسی عادلانه به این نتیجه رسیده ایم که نباید افزایش قیمت به متقاضیان که اغلب از اقشار متوسط به پایین جامعه هستند تحمیل شود.

استاندار تهران بر لزوم حمایت از متقاضیان تاکید کرد و گفت: سیاست‌های دولت در قالب اقدام ملی مسکن نیز در همین راستا و برای حمایت از متقاضیان مسکن در دهک‌های پایین جامعه است و از همین رو باید تدبیری اتخاذ کرد که به متقاضیان بار اضافی تحمیل نشود.

مسکن مهر شهرهای پرند و پردیس از زمان دولت نهم آغاز به کار کرد اما همچنان تعداد قابل توجهی از این واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل نشده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *