پیشرفت 98 درصدی اجرای فوندانسیون مسکن محرومان در استان گلستان

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت ساخت مسکن محرومان در استان گلستان، گفت: طرح احداث ۳ هزار واحد مسکن اقشار محروم روستایی براساس تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه، استانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گلستان برنامه ریزی شده است.

حسینی در توضیح پیشرفت طرح گفت: تا تاریخ یکم خرداد سال جاری ۳ هزار متقاضی مسکن محرومان در گلستان برای تشکیل پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده اند و تمام این متقاضیان با بانک‌های عامل قرارداد منعقد کرده اند.

وی با اشاره به پِی‌کَنی ۹۹ درصد از واحد‌های مسکن محرومان استان گلستان گفت: تا اول خرداد ۱۴۰۰ پی کنی ۲ هزار واحد انجام شده است.

بیشتر بخوانید:
تحویل بخش عمده مسکن محرومان تا مرداد ۱۴۰۰

بنیاد مسکن استان گلستان گفت: اجرای فوندانسیون واحد‌ها ۹۸ درصد پیشرفت داشته است و ۲ هزار و ۹۸۴ واحد به مرحله اجرای فوندانسیون رسیده است.

حسینی تاکید کرد: از میان واحد‌های مسکن محرومان ۲ هزار و ۹۳۴ واحد در مرحله اجرای ستون و ۲ هزار و ۹۱۹ واحد در مرحله اجرای سقف قرار دارد.

وی در ادامه گفت: تا تاریخ مورد بررسی دیوارچینی ۲ هزار و ۷۷۷ واحد مسکن محرومان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان تصریح کرد: تا اول خرداد ۱۴۰۰ بالغ بر ۵۹ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تسهیلات بلاعوض به متقاضیان مسکن محرومان پرداخت شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *