کلنگ احداث ۴۰ خانه در طرح “چهل قسیم” در کرمان به زمین زده شد

گروه استان‌ها- کلنگ احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در قالب طرح چهل قسیم مکتب شهید سلیمانی در کرمان به زمین زده شد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، صبح امروز و در ایام شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی آیین کلنگ‌زنی 40 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان با حضور یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان فاطمه السادات حسینی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان،  نماینده خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از مسئولان در قالب طرح چهل قسیم مکتب شهید سلیمانی در کرمان برگزار شد.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: اخلاص وجودی حاج قاسم باعث شد که این شهید بزرگوار محبوبیت زیادی در بین ملت‌های جهان داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز کلنگ احداث 40 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در کرمان به زمین زده شده است گفت: این واحدهای مسکونی در قالب تفاهمنامه چهار جانبه بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، کمیته امداد استان کرمان، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان و مرکز نیکوکاری خاتم الانبیاء (ص) و از محل اعتبارات مشترک احداث و تحویل تعدادی از مددجویان شهر کرمان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان زیاد است افزود: هزار و 500 خانوار از مددجویان کمیته امداد  در شهر کرمان فاقد مسکن هستند.

وی با بیان اینکه اکثر خانواده‌های فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد زنان سرپرست خانوار و نان‌آور خانه هستند گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد حل مشکل مسکن و اشتغال مددجویان است و از هر ظرفیتی در جهت حل مشکلات محرومان در این راستا استفاده می‌کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *