افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل زده گلستان با حضور معاون اول رئیس جمهوری

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به آن استان، از افتتاح و بهره‌برداری بخشی از طرح‌های بنیاد در حوزه مسکن محرومان و بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم سیدمحمدحسینی اظهار کرد: در استان گلستان 100 هزار سند مالکیت روستایی به روستاییان ساکن ارایه شده است. همچنین، افتتاح و بهره‌برداری از 2500 واحد مسکن محرومان در 648 روستای استان گلستان با اعتبار 163 میلیاردتومان، از دیگر اقداماتی است که در استان به سرانجام رسیده است.

 

وی با اشاره به بهره‌برداری از مسکن محرومان در 648 روستای استان گلستان، ادامه داد: ساخت واحدهای مسکن محرومان از خرداد امسال آغاز شد. به هریک از واحدها علاوه بر دریافت تسهیلات کم‌بهره، کمک بلاعوض نیز پرداخت شد. همچنین صدور پروانه و نظارت بر ساخت واحدها نیز رایگان برای واحدها برنامه‌ریزی شد و هم‌اکنون این واحدها به اتمام رسیدند و با حضور مسئولان ملی و استانی بهره‌برداری می‌شوند.

وی افتتاح و بهره‌برداری از 664 طرح هادی روستایی گلستان را که با هدف محرومیت‌زدایی و توسعه و آبادانی روستاها انجام می‌شود را از دیگر اقداماتی برشمرد که در استان انجام شده است.

به گزارش تسنیم قرار است امروز 9 اسفندماه در سفر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان بخشی از طرح‌های اجرا شده در حوزه مسکن و همچنین حوزه‌های راه و بنادر مورد بازدید قرار می‌گیرد و یا افتتاح خواهد شد. بازدید از بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه‌های پیش روی مسئولان در سفر به استان گلستان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *