زمان تکمیل مسکن ‌مهرهای نیمه‌تمام کشور

وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال که تمام شود هیچ مسکن مهری در کشور نیمه‌تمام نیست مگر آنهایی در دادگاه‌ها است و ارتباطی با ما ندارد.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران، درباره مسکن مهر پردیس اظهار داشت: پروژه‌های قبلی مسکن مهر در پردیس یک بحث دارد، همچنین یک سری پروژه جدید مسکن مهر در پردیس داریم ‌که دیرتر آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها چند مسأله داشت که همین امر موجب شده بود ساخت آن را دیرتر شروع کنند و طبیعتاً دیرتر به پایان می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد:‌ امسال که تمام شود هیچ مسکن مهری در کشور نیمه‌تمام نیست مگر آنهایی در دادگاه‌ها است و ارتباطی با ما ندارد.

وی‌ درباره پولی که در پردیس از متقاضیان دریافت می‌شود گفت: این احتمالاً مصوبه شورای مسکن استان است و باید دید چه بوده است.

اسلامی درباره وام ودیعه مسکن بیان کرد: پیشنهاد ما برای وام ودیعه مسکن هر رقمی که خواهد بود کمک به مستأجران است و اگر عددی از سوی رسانه‌ها اعلام شود ممکن است مالکان اجاره‌بها را افزایش ‌دهند که رسانه‌ها باید در این حوزه دقت کنند.

وی ‌درباره جزئیات وام ودیعه مسکن گفت: هنوز اظهارنظر کردن زود است ما باید بتوانیم  جامعه هدف خود را شناسایی کنیم، الگوی مسکن در تهران بزرگ حداکثر 75 متر است و کمتر از آن مورد قبول است، در سایر شهرستان‌ها حداکثر 90 مترمربع و کمتر از آن مورد قبول است و این  ملاکی است که جامعه هدف خود را انتخاب کنیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره سامانه شناسایی واحدهای خالی در وزارت اقتصاد و ادعای سازمان امور مالیاتی مبنی بر عدم اتصال بانک اطلاعاتی برق، آب و گاز به این سامانه، اظهار داشت: اینگونه نمی‌توان اظهار نظر کرد، باید بالا سر متصدی سامانه بود و وی هم این اطلاعات را به ما بدهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *