وزیر راه و شهرسازی: تلاش داریم حباب قیمت مسکن شکسته شود

همدان- ایرنا- وزیر مسکن و شهر سازی گفت: قیمت مسکن یکی از دغدغه‌های قشر ضعیف و متوسط جامعه است و تلاش داریم حباب قیمت مسکن را بشکنیم.

محمد اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از برج مراقبت فرودگاه همدان در جمع خبرنگاران افزود: در همین ارتباط با برنامه ریزی و ارائه طرح های کارشناسان قیمت مسکن را در همدان کاهش می دهیم.

وزیر مسکن و شهر سازی اظهار داشت: حمایت از قشر ضعیف و متوسط جامعه برای خانه دار شدن از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.

اسلامی با اشاره به اینکه پرونده مسکن مهر به طور کامل بسته شده است، عنوان کرد: امیدواریم با حمایت از انبوه سازان و سازندگان این استان و همچنین پرداخت تسهیلات قیمت مسکن در همدان کاهش یابد.

وی با بیان اینکه از زوج‌های جوان برای خانه دار شدن حمایت می‌شود، اضافه کرد: تسهیلات مسکن برای زوج‌های خانه اولی در شهرهایی همچون همدان به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

گفتنی است قیمت مسکن در شهر همدان در سال‌های اخیر نسبت به سایر شهرهای کشور افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش ایرنا، وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان همدان پس از کلنگ زنی چهارخطه محور ملایر به آورزمان از محور سامن به بروجرد بازدید می کند.

بهره برداری از بلندترین برج مراقبت شرکت فرودگاه های کشور در فرودگاه همدان، بازدید از روند اجرایی راه آهن همدان به ملایر، بازدید از ایستگاه راه آهن همدان و آغاز عملیات اجرایی اتصال راه آهن ملایر – کرمانشاه به نهاوند از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی به استان همدان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *