۳۵ میلیارد ریال ودیعه مسکن به مددجویان استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از تعمیر ۱۷۴۶ مسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: ۳۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال ودیعه مسکن در اختیار ۲۳۳ مددجو در استان قرار گرفت.

 

علی‌ ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   شهرکرد اظهار داشت: در سال گذشته 35 میلیارد و 680 میلیون ریال ودیعه مسکن به 233 نفر از مددجویان از سوی کمیته امداد استان پرداخت شد.

وی افزود: همچنین در سال 99 کمیته امداد استان، 470 مسکن روستایی، 25 مسکن شهری احداث و 9 خرید مسکن شهری نیز از سوی کمیته امداد جهت رفع نیاز مددجویان صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری، بیان داشت: بنابر تفاهم نامه کمیته امداد و سپاه پاسداران جهت احداث خانه برای خانواده‌های نیازمند، 281 واحد مسکن در طرح سپاه برای نیازمندان احداث شد، همچنین 38 واحد مسکن بوتراب نیز در استان احداث و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

ملک‌پور خاطر نشان کرد: کمک به تکمیل 200 مسکن روستایی، تکمیل 31 واحد مسکن شهری، کمک به گاز کشی 748 واحد مسکونی، کمک به احداث 46 فضای جانبی و حصار، خرید 4 مسکن در مناطق محروم توسط خیّرین در سال گذشته انجام شد.

وی در پایان بیان کرد: قابل ذکر است که تعمیر 1746 مسکن و کمک به تعمیر 285 مسکن جهت خانواده‌های نیازمند استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته صورت گرفت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *