۱۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس در انتظار تکمیل انشعابات است

به گزارش ایرنا، محسن قضاتلو روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با اعلام سرپرست شرکت عمران پردیس، هم‌اکنون بسیاری از واحدها تکمیل و قابلیت واگذاری به مالکان را دارند، اما به علت تکمیل نشدن انشعابات مختلف، این شرکت در حال حاضر نمی تواند واحدها را به متقاضیان تحویل دهد.

وی اظهار داشت: عصر روز گذشته در نشستی که با حضور مسئولان ادارات مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، مقرر گردید تا از طریق شورای مسکن استانداری تهران و فرمانداری پردیس پیگیری امور مسکن مهر پردیس به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در این نشست مقرر شد تمام معابر باقیمانده تحویل اداره گاز پردیس شود و این دستگاه کلیه شبکه‌گذاری‌ها را انجام دهد.

قضاتلو ادامه داد: اداره آب و فاضلاب پردیس متعهد شد در کم‌ترین زمان ممکن انشعاب بلوک‌های آماده را به خطوط آب متصل کرده و شرکت عمران نیز پس از رفع نواقص، کلیه شبکه‌ها و مخازن آب را تحویل اداره آب و فاضلاب دهد.

وی افزود: اداره برق پردیس موظف شد تا نگهداری کلیه شبکه روشنایی برق پیمانکارانی که پروژه‌های خود را به اتمام رسانده‌اند را تحویل گرفته و مسئولیت نگهداری شبکه برق بعد از تونل «سلام» در فاز ۱۱ پردیس نیز برعهده اداره برق پردیس باشد.

فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد که ۱۱ طرح بوستان در فازهای مختلف مسکن مهر تحویل شهرداری پردیس شود و شهرداری در صورت نیمه‌کاره بودن، اتمام باقیمانده عملیات‌های اجرایی پارک‌ها را برعهده بگیرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *