احداث بیش از 2 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن برای محرومان با حمایت دستگاه‌های حمایتی و خیران در استان قزوین ساخته می‌شود.

 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در جلسه رفع مشکلات محرومان استان، اظهار کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برای هر خانوار ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.معاون عمرانی استاندار ادامه داد: با توجه به این موضوع، برای چهار هزار واحد مسکونی محرومان در استان، ۸۰ میلیون تومان اعتبار تعیین شده است.

فرخزاد اضافه کرد: برای تامین مصالح ساختمانی با امضای تفاهم نامه با دستگاه‌های ذیربط می‌توانیم بخش عمده‌ای از مشکلات ساخت مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد را حل و فصل کنیم.

وی تصریح کرد: کانون کارشناسان و کانون وکلا به صورت معاضدتی به مددجویان خدمات ارائه می‌دهند که می‌توان از ظرفیت معاضدتی بازرسان و شرکت‌های گازرسانی استفاده کرد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌ تشکل‌های اجرایی و مردم نهاد در این زمینه از جمله بسیج سازندگی، تاکید کرد: با استفاده از تمامی این ظرفیت‌ها می‌توان به راحتی، مشکلات تامین مسکن افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی را حل کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *