حذف مصالح ساختمانی مزاحم و زواید بصری

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ از رفع سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زوائد بصری از معابر این منطقه خبر داد و گفت: به منظور آسایش و رفاه حال شهروندان با سد معبر مصالح ساختمانی در معابر و کوچه به طور جدی برخورد می شود.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، “حمیدرضا فرخی” با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد سد معبر مصالح ساختمانی در معابر پیاده و سواره رو که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود، و همچنین وجود برخی تابلوهای غیرمجاز در سطح معابر با همکاری اداره خدمات شهری نسبت به جمع آوری و رفع آن اقدام شد.
او افزود: جمع آوری تابلوهای فرسوده و قدیمی، تابلوهای بلا استفاده که در کنار معابر و یا باغچه رها شده‌اند و نیز پاکسازی شعار نویسی‌ها از دیواره‌های معابر یکی از اقدامات مهم است که به صورت مستمر در حال انجام است.
فرخی خاطرنشان کرد: این موارد ذکر شده هر روز توسط همکاران با گشت زنی در محدوده کنترل و در صورت مشاهده تخلف سریعا موضوع پیگیری و به صورت کامل رفع می شود.
او در پایان گفت:‌ در این طرح که براساس پیام‌های ۱۳۷ در اولویت اجرا قرار دارد، خواسته های مردمی به طور مرتب رصد و پیگیری می شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ در پایان گفت: امید است با اینگونه اقدامات آسایش و ایمنی شهروندان به هنگام تردد در شهر ایجاد شده و موجبات رضایت آنها فراهم آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *