لزوم برخورداری طرح‌های حمایتی مسکن دولت از برخی تخفیفات

رضایی، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: معتقدیم طرح‌های حمایتی مسکن دولت باید از برخی تخفیفات برخوردار شود.

به گزارش بازار، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن، با اشاره به اینکه دولت تلاش دارد تا با جدیت به طرح‌های حمایتی خود در حوزه مسکن جامه عمل بپوشاند، گفت: معتقدیم برای پیشبرد اهداف در این حوزه، باید شاهد اعمال برخی تخفیفات و همراهی‌ها نیز باشیم.

وی افزود: معتقدیم طرح‌های حمایتی مسکن دولت باید از قاعده پرداخت ۷.۸ درصد بیمه، ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و یک درصد حق‌الثبت مستثنی شود.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن، با اشاره به زمین‌هایی که سازمان بنیاد مستضعفان در اختیار داشته و همراهی در خصوص واگذاری این زمین‌ها می‌تواند دولت را در تحقق اهداف طرح‌های حمایتی مسکن یاری دهد، گفت: در همین راستا هفته آینده پیش‌پرداخت ۷۷ میلیارد تومانی را برای زمینی که در اختیار بنیاد مستضعفان بوده و در نقطه مناسبی به لحاظ سکونتی قرار دارد مصوب خواهیم کرد.

رضایی با اشاره به اینکه قیمت کل زمین مذکور ۲۷۰ میلیارد تومان است، افزود: انتظار داریم حدود ۲۵ درصد تخفیف در این خصوص داده شود و مابقی پول زمین نیز خردادماه سال آینده پرداخت خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *