مجردها تا چه موقع فرصت دارند در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام‌ کنند؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام بیش از ۴۸۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این طرح برای مجردان بالای ۲۳ سال تا ۲۰ بهمن ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،خلیل محبت خواه در رابطه با ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن گفت: همزمان با ثبت نام در سامانه ثمن (سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن) پالایش‌ها در استان تهران انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین به سیاست بسترسازی و تشویق مردان مجرد به تشکیل خانواده اشاره کرد و گفت: واحدهای ساخته شده به مجردانی تعلق می‌گیرد که در طول دوره ساخت تشکیل خانواده داده باشند در غیر این صورت واحد به قیمت کارشناسی روز با محاسبه اتمام تخفیف‌ها و یارانه‌های پروژه به همان متقاضی تحویل داده می‌شود.

محبت خواه از ثبت نام بیش از ۴۸۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این طرح برای مجردان بالای ۲۳ سال تا ۲۰ بهمن ماه جاری ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تاکنون اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه مشخص نشده است.

محبت خواه خاطرنشان کرد: تلاش‌های حوزه معاونت مسکن وزارت متبوع بر این اساس استوار است تا میزان اقساط متناسب با استطاعت خانواده ها، دهک‌های درآمدی و از همه مهمتر متناسب با زمانی که واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود، در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن در استان تهران باید به سامانه saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

محبت خواه تاکید کرد: شهروندان استان تهران برای ثبت نام در طرح ملی مسکن به دقت شهرهای مربوطه را انتخاب و از انتخاب شهرها برحسب علاقه خود پرهیز کنند چراکه در پالایش متقاضیان مباحث سکونت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اذعان داشت: ۴۰ هزار متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح در پنج شهر ایوانکی، هشتگرد، پرند، رباط کریم و پاکدشت هستند که فقط مختص شهروندان شهر تهران است.

وی افزود: در حال حاضر ثبت نام برای شهرهایی که زمین برای آن‌ها تامین شده انجام می‌پذیرد لذا در استان تهران امکان ثبت نام در ۱۲ شهر فراهم شده و این شهرها شامل اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، رباط کریم، ورامین، بومهن، دماوند، رودهن، فیروزکوه، شهر جدید هشتگرد، شهر جدید پرند و شهر جدید ایوانکی است.

محبت خواه با بیان اینکه زمان ساخت مسکن ملی بین ۲ تا سه سال است، ابراز امیدواری کرد: نهضت ملی مسکن باعث باز شدن دریچه‌های امید، اشتغال و ازدواج، بالاخص برای جوانان استان تهران شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *