۶۵ میلیارد تومان از پروژه‌های بخش مسکن با حضور وزیر اقتصاد در گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

گروه استان‌ها – با حضور وزیر اقتصاد ۶۵ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان از پروژه‌های بخش مسکن روستایی در استان گلستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، صبح امروز و با حضور فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی مراسم افتتاح و کلنگ زنی متمرکز پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان با اعتبار 65 میلیارد و 695 میلیون تومان برگزار شد.

سیدمحمد حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان درباره این پروژه‌ها اظهار داشت: اقدامات و پروژه‌های بنیاد مسکن در راستای محرومیت‌زدایی، توسعه، عمران و آبادانی روستاها است که سبب شده در سال‌های اخیر جمعیت روستایی در استان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به افتتاح 2 هزار و 500 واحد مسکن روستایی در استان از ابتدای امسال تا کنون بیان داشت: امروز 888 واحد مسکونی شهری و روستایی با اعتبار 57 میلیارد و 155 میلیون تومان در استان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه خدمات رسانی به روستاها به ویژه اقدامات زیرساختی از جمله اجرای طرح‌های هادی در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است، گفت: بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی 66 پروژه طرح هادی با اعتبار 8 میلیارد و 540 میلیون تومان امروز آغاز شد. این اقدامات شامل اجرای جوی و جدول، ایجاد کانال‌های انتقال و جمع آوری آب‌های سطحی، تثبیت و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر، زیرسازی و آسفالت معابر و غیره است.

حسینی همچنین از پایان عملیات نقشه برداری 4 روستای تحت مالکیت بنیاد علوی شامل دو هزار و 129 واحد مسکونی و اهدای 479 جلد سند مالکیت روستایی و شهری هم خبر داد و افزود: در روزهای گذشته و در راستای تحقق فرمایشات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب 6 هزار و 570 فقره سند املاک بنیاد علوی به مردم استان گلستان واگذار شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *