نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با رویکرد صادرات به کشورهای منطقه

نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران طبق روال هرساله در ششم تا نهم مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام آینده‌پژوهان نوآور کارگشا در این دوره از نمایشگاه، شرکت آینده‌پژوهان نوآور کارگشا با همراهی اتاق تعاون ایران، اتاق بازرگانی ایران و عراق و دبیرخانه صادرات خدمات سازمان نظام‌مهندسی حضور خواهد داشت و برنامه‌های متنوعی شامل دوره‌های آموزشی، نشست‌های B۲B و رقابت نقد و ارزیابی را باهدف صادرات صنعت ساختمان برگزار خواهد کرد.

نشست‌های B۲B در اولین روز نمایشگاه یعنی یکشنبه ۶ مرداد، با حضور تجار و بازرگانان کشورهای سوریه، ترکیه و عراق و با همراهی اتاق مشترک ایران و عراق برگزار خواهد شد. تجار و بازرگانان کشورهای یادشده در سایر روزهای نمایشگاه نیز حضورداشته و از سایر غرفه‌ها بازدید خواهند کرد. این موضوع، فرصت مناسبی برای کسب‌وکارهای ایرانی فراهم خواهد آورد تا بتوانند محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه ارائه داده و زمینه‌ای برای صادرات آن‌ها ایجاد کنند.

دوره‌های آموزشی در قالب ۷ پنل با عناوین روبه‌رو در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار خواهند شد. روش‌های تامین‌ مالی بنگاه‌های اقتصادی در شرایط نا اطمینانی بازار، بررسی تاثیر تکنولوژی بر آینده تولید، پنل ویژه کشور عراق: تجارت با عراق با رویکرد صنعت ساختمان، حقوق ساخت‌وساز و شرایط حل اختلاف ناشی از قراردادهای این صنعت، بازاریابی در دوره رکود اقتصادی، راهکارهای تبادلات مالی و بانکی با کشور عراق در شرایط تحریم و آشنایی با روش‌ها، شرایط و ملاحظات حمل کالا به عراق و سوریه.

برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها با کد تخفیف ۵۰ درصدی kargoshaEO به اینجا مراجعه کنید.

سومین رویدادی که کارگشا برای این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان تدارک دیده است، نقد و ارزیابی یک پروژه شاخص عمرانی در سطح شهر تهران است. این رویداد باهدف برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه در قالب یک رقابت تیمی در آخرین روز نمایشگاه برگزار خواهد شد. در نهایت به تیم‌هایی که بهترین نقد را ارائه دهند، یک عدد سکه بهار آزادی و یک عدد نیم‌سکه بهار آزادی تقدیم خواهد شد.

مدیران و کارشناسان کارگشا در روزهای برگزاری نمایشگاه حضورداشته و شما می‌توانید از راهنمایی‌های این گروه بهره‌مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات برنامه‌های کارگشا در نمایشگاه می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۲۳۹۵۸۱۶ تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *