ضد و نقیض اعلام افزایش قیمت طرح ملی مسکن

در حالی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اعلام نرخ واحدهای طرح ملی مسکن از افزایش قیمت این طرح خبر داده که وزیر راه گفت: وزارت راه تاکنون قیمت نهایی را درباره واحدهای طرح ملی مسکن اعلام نکرده است.

 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته مدیرکل دفتر اقتصاد وزارت راه و شهرسازی در برنامه گفت وگو شبکه خبر با بیان این که  قیمت ساخت واحدهای طرح ملی مسکن بر اساس فهرست بهای سازمان بودجه است، گفته بود: بر این اساس برای هرمترمربع  2میلیون و 770 هزار تومان است، ولی تعدیل هایی هم مطابق اعلام سازمان برنامه و بودجه در جهت افزایش قیمت به آنها اصابت می کند.

 

این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خانه ملت گفته است: وزارت راه و شهرسازی تاکنون قیمت نهایی را درباره واحدهای طرح ملی مسکن اعلام نکرده و تنها یک برآورد قیمتی در این رابطه مطرح شد.

محمد اسلامی افزود: بازار مسکن به دلایل گوناگونی دچار نوسان است و این مسئله موجب شده که قیمت آن با حباب مواجه شود، از این رو نمی‌توان به صورت هیجان زده درباره مسائل مختلف حوزه مسکن از جمله قیمت مسکن طرح اقدام ملی صحبت کرد.

اسلامی تاکید کرد: همچنان ملاک وزارت راه و شهرسازی درباره مساکن تولیدی در طرح ملی مسکن، همان برآورد اولیه است، از طرف دیگر از متقاضیانی که به افتتاح حساب اقدام کرده اند، می‌خواهم هر چه سریع‌تر به پرداخت اقساط مذکور اقدام کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *