مسکن مهر به درد نمایندگان مجلس نمی‌خورد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی واحدهای مناسبی برای نمایندگان نداشته و در تهران تنها واحدهای مسکن مهر است که به درد همکاران ما نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه امروز (دوشنبه) مجلس در جمع خبرنگاران در خصوص ماجرای سوء قصد حجت الاسلام سالک، گفت: سالک در یکی از خیابان‌های تهران به یکی از ساختمان‌ها جهت مصاحبه مراجعه داشت. راننده او در خیابان منتظر بود که ناگهان دوموتورسوار با چهارسرنشین برای دزدیدن کیف و مدارک که در صندلی عقب قرار داشته است، اقدام می کنند.

وی افزود: راننده برای دفاع از خود و جلوگیری از سرقت این مدارک دست به سلاح می‌برد و تیرهوایی شلیک می‌کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه چون دستپاچه شده بود، یکی از تیرها به پای خودش اصابت کرد و زخمی شد، اظهار داشت: هیچ مشکلی برای آقای سالک پیش نیامده است؛ هنوز هم هویت سارقان شناسایی نشده است.

عباسی در خصوص اظهارات نماینده نجف آباد مبنی بر اعطای آپارتمان به برخی از نمایندگان در ازای انصراف از استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: طی دو دهه اخیر وزارت مسکن و شهرسازی رأسا اقدام به تولید مسکن نمی‌کند بلکه با مشارکت بخش خصوصی مثل مسکن مهر اقدام به تولید مسکن می‌کند.

وی تصریح کرد: برخی از همکاران ما از شهرستان‌ها به تهران آمده‌اند و در تهران مستأجر هستند و در خواست کرده‌اند که اگر وزارت راه و شهرسازی واحدهای خالی برای فروش دارد، با قیمت کارشناسی خریداری کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ماجرایی درباره پس گرفتن استیضاح وجود نداشته و واحدی، خریداری نشده زیرا گران تر از واحدهای بازار بوده است. علاوه بر این وزارت راه و شهرسازی واحدهای مناسبی برای نمایندگان نداشته و در تهران تنها واحدهای مسکن مهر داشتند که به درد همکاران ما نمی‌خورد بنابراین صحبت‌های آقای ابوترابی را تکذیب می کنم.

عباسی در مورد دعوت از ظریف به مجلس برای ارائه گزارشی پیرامون کاهش تعهدات برجامی اظهار داشت: ظریف به مجلس دعوت نشده است.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی طی دو هفته آینده جلساتی برای بررسی وضعیت کالاهای اساسی با وزیر کشاورزی خواهد داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: در مورد یارانه‌های پنهان و هدفمندی یارانه ها نیز مقرر شد روسای فراکسیون های سیاسی مجلس و کمیسیون های تخصصی، جلساتی را برای بررسی این موضوع تشکیل دهند و پس از آن در جلسه غیرعلنی مجلس موضوع یارانه ها مورد بررسی قرار گیرد.
کد خبر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *