۲ هزار میلیارد تومان دیگر به حساب مسکن ملی واریز شد

عضو هیئت مدیره بانک تخصصی بخش مسکن گفت: مجموع مبلغ واریز شده به حساب بانک برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن از آورده متقاضیان، ۷ هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن علمداری درباره تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن گفت: تعداد افتتاح حساب ۲۲۴ هزار و ۸۳۰ نفر است. میزان واریز وجوه مبالغ ۷ هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان است که از این میزان یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن تخصیص یافته و مابقی نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

علمداری ادامه داد: ۶۵۷ پروژه معادل ۵۴ هزار و ۴۰۹ واحد به بانک معرفی شده است. همچنین، تسهیلات ساخت ۱۸۳ پروژه معادل ۹ هزار و ۶۳۲ واحد پرداخت شده و ۴۶ پروژه معادل ۳ هزار و ۹۱۲ واحد در دفترخانه آماده انعقاد قرارداد است و مابقی نیز در دست اقدام و انجام است.

گفتنی است علمداری در اواخر سال گذشته، رقم واریزی آورده‌های متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن به بانک عامل این بخش را تا اول بهمن ۱۳۹۹، ۵.۶ هزار میلیارد تومان و تعداد حساب‌های افتتاح شده را ۱۹۲ هزار و ۳۸۷ فقره حساب عنوان کرده بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *