پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی هرسین آماده واگذاری شد

بهزاد شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این طرح که از سال ۱۳۸۹ آغاز شده بود خوشبختانه از سال گذشته و با تزریق ۳۳ میلیارد تومان اعتبار دوباره فعال و عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه تنها کار محوطه سازی این پروژه باقی مانده است افزود: این واحدهای مسکونی در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته و به مددجویان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه هفت میلیارد تومان برای محوطه سازی آن پیش بینی شده است گفت: با بهره برداری از این طرح ۱۶۰ خانواده از مددجویان این نهاد در شهرستان هرسین صاحب خانه می شوند.

شهبازی افزود: یک پروژه ۳۲ واحدی نیز در شهرستان کنگاور توسط اداره کل راه و شهرسازی برای مددجویان ساخته شده است که در آینده نزدیک به خانواده های ۲ معلول به بالای این شهرستان واگذار می شود.

وی ادامه داد: به ازای هر واحد مسکونی، اداره کل بهزیستی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به راه و شهرسازی بابت هزینه های ساخت آنها پرداخت کرده است.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که ۱۸۰ هزار نفر آن زیرپوشش سازمان بهزیستی است و از این تعداد حدود ۳۵ هزار نفر از این سازمان ماهیانه مستمری دریافت می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *