۲۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بابل اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بابل بیان داشت: در ماههای آینده زمین اختصاصی برای طرح نهضت ملی مسکن افزایش خواهد یافت و همه دستگاههای اجرایی موظف و مکلّف به همکاری در این بخش هستند.

وی گفت : بر اساس مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی زمین بدون استفاده هر دستگاه اجرایی متعلق به اداره راه و شهرسازی است و می‌تواند در بخش نهضت ملی مسکن بکارگیری شود.

فرماندار بابل افزود: دولت سیزدهم تشخیص داده که بر اساس نیاز جامعه و جوانان باید نهضت ملی احداث مسکن در کشور شکل بگیرد و همه ما باید در این مسیر حرکت و حمایت کنیم.

نماینده عالی دولت در بابل اظهار داشت: در شهرستان بابل ۱۹ هزار متقاضی مسکن ملی ثبت نام کرده اند که در بین آنها قریب به ۵ هزار نفر واجد شرایط انتخاب شدند.

وی افزود : از بین افراد پالایش شده ۴۵۵ نفر در اولویت اول قرار گرفتند که این افراد با اجرای هفت طرح در نقاط مختلف بابل خانه‌دار خواهند شد.

فرماندار بابل اظهار داشت: در بحث خودمالکی مسکن ۲۱۶ طرح برابر با یک هزار و ۱۲۳ واحد با ارائه تسهیلات توسط بخش خصوصی در این شهرستان در حال اجر می باشد.

بهره‌مندی ۲۰ خانوار از طرح جوانی جمعیت

فرماندار بابل گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم در طرح جوانی جمعیت که به خانواده‌های بالای سه فرزند زمین اهدا می‌شود ۲۰ خانواده بابلی از این طرح بهره‌مند شده و زمین دریافت کردند.

این مقام مسوول تصریح کرد: خانواده های دیگر بابلی که مشمول این طرح هستند شناسایی شده و به مرور زمین به آنها تحویل خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *