افزایش رقم تسهیلات برای بافت فرسوده

به گفته عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن، رقم پرداختی تسهیلات در بافت‌های فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت می‌کنند، نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدحسن علمداری افزود: بانک مسکن طبق سیاست‌های ابلاغی در تهران و کلانشهر‌ها تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهر‌ها ۴۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد، پرداخت می‌کند ومتقاضیان باید بقیه تسهیلات را با سود ۱۸ درصد، پرداخت کنند.

وی گفت: به ۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد متقاضیان نوسازی بافت فرسوده تسهیلات پرداخت شده است که رقم آن به یک هزار و ۵۲۴ میلیاردتومان می‌رسد.

علمداری با اشاره به این که ارائه تسهیلات در بافت‌فرسوده از سال ۹۸ بر اساس قرارداد انجام شده است گفت: این تسهیلات در بافت فرسوده به ۴ هزار و ۴۱۰ طرح که شامل ۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد است، پرداخت شده است (خبرگزاری صداوسیما).

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن همچنین با بیان اینکه ارایه تسهیلات در بافت‌فرسوده از سال ۹۸ بر اساس قرارداد عاملیات انجام شده است، پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را به تعداد ۴ هزار و ۴۱۰ پروژه که شامل ۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد است، عنوان کرد.

علمداری گفت: مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان‌ بافت‌های فرسوده یک‌هزار و ۵۲۴ میلیاردتومان است.

سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافت‌های فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت می‌کردند، ۲۵۰ میلیون تومان بود که هم‌اکنون این رقم به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

همچنین، بانک مسکن طبق سیاست‌های ابلاغی در تهران و کلانشهرها تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان را با سود ۹ درصد، پرداخت می‌کند و بقیه تسهیلات باید توسط متقاضیان با سود ۱۸ درصد، پرداخت شود (پایگاه اطلاع‌رسانی دولت).

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *